Bättre och bättre dag för dag

Winston Churcill gjorde det....många andra har gjort det och jag gör oxå det. Sover på saken! Ibland behövs det eftertanke innan man tar ett beslut. När beslutet är taget så är det så. Självklart kan man ändra sig. Men det är ändå ett beslut taget. Istället för det eviga velandet. Nu är jag en velpotta i vissa lägen men är ofta bestämd med vad jag vill, tycker och känner. Ibland kan en känsla successivt växa fram och jag kan känna mig lite överrumplad. Det är bara att gilla läget och acceptera. För visst är det härligt när en känsla kommer krypande i kroppen!? En känsla jag har i kroppen nu är att denna helg har gått alldeles för fort. SVISCH så vare måndag igen!

Tre positiva saker idag:

1) jobbat med tjejerna på Gina
2) myskväll
3) min nya tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0