Det eviga spelet

Jaha idag kom det upp på tapeten att det inte finns några intressanta män i Västerås. Det är en relativt stor stad men vart är alla intressanta män? I min ålder har jag krav på den jag vill inleda ett förhållande med. Kravlistan är lång så lång. Eller ungefär ett fullt A4-block med kriterier. Kraven har jag skrivit tidigare: stabil, spontan, ha humor, ärlig, sjävklart vara positiv, måste naturligtvis känna mig attraherad annars blir det ingen hit, gärna välklädd, så man slipper gå ner på stan och köpa en ny garderob bland de första man gör. Nu vet jag att två utav mina manliga jobbarkompisar ska hitta en man till mig, jag säger bara klart och tydligt:  LYCKA TILL, DET KAN NI BEHÖVA!!

Sen måste de klicka, det är klicket jag väntar på. Undrar om det kommer att klicka igen? Jag har ganska svårt och tänka mig och bli kär igen. För då kommer det där eviga spelet in igen mellan man och kvinna. Att spela svåråtkomlig funkar alltid men herregud, är man intresserad så är man, annars är det bara att lägg ner. Hålla den andra på sträckbänken lite, inte svara på sms och mail. Åååå har inte vissa män kommit längre i utvecklingen? det är 2008 nu inte stenåldern. Vi kvinnor ska ta för oss lika mycket som män. Inte ska man behöva sitta och vänta på att telefonen ska pipa till. Men som sagt: de är deras förlust :-) Inte undra på att man är singel!!!! Men en sak är säker mina kära kvinnliga läsare, vi nöjer oss inte med vad skit som helst. Ställ krav, det är alla kvinnor och även män värda. KATJING

Tre positiva saker idag:

1) promme med Maria
2) i de lugnaste vatten simmar de fula fiskarna ;-)
3) sju stycken jobbarkompisar i facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0