Lockigt eller rakt hår, oj vilka problem jag har!

Det är verkligen så intressant det där med hår. Jag föredrar platt hår, jag har aldrig passat i lockigt hår. När jag permanentar mig ser jag ut som en kungspudel. Därför vill jag inte gå ut när det regnar då blir håret förstört. Tror jag ska köpa en sån där regncape som man hade förr i tiden eller så får det bli taxi till jobbet. Idag var det fasen inte lätt och cykla till jobbet i motvind, med paraply, regnbyxor och platt hår ......

Här kommer en liten kavalkad på frisyrer:


image559

ja du Ann-Sofie, du kan verkligen inte säga att jag passar i lockigt hår... hehe
herregud, jag skulle kunna vara ordförande i kungspudlarnas förening

image561       

rent fantastisk frisyr om jag får säga det själv :-)
här var jag 28 år

image562

1976 i Emausskolan

image563

jaha, vad säger man?
1990 på Klippan


image564

1995 och höggravid

image565

Stadium-olympiaden på nittiotalet

image560

Den här frisyren fick mycket uppskattning på högskolan.
Måns sa vid ett tillfälle att han tyckte att jag påminde om Per Gessle

Det var ett litet axplock men det finns mycke mycke mer!!!

Tre positiva saker idag:

1) träffade mina småttingar från Mdh
2) pizza med min pussgurka
3) hoppa i bingen




Kommentarer
Postat av: annica

Du är helt klart snyggast nu tycker jag :P

2008-01-08 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0