om de va najs? "har påven mössa" .....

en rastlös dag... det beror på att jag har så många alternativ vad jag ska göra... tvätta lite, sola lite, äta lite, vattna lite, cykla lite m m.. valen är oändligt många. DÅ blir jag rastlös sen har jag gått hemma i snart fem veckor så det är inte så konstigt att jag blir rastlös, för vem vet hur länge jag ska gå hemma `??

nåväl det här smset är roligt, det är verklige min humor:

Sex is good, sex is fine.
Doggy style or 69.
Just for fun or getting paid,
everyone loves getting laid,
i`m horny
i`m from Sweden
i like do to it hela tiden :-)

sen ska man självklart vidarebefordra till vissa... hehe,
då väljer jag med omsorg i telefonboken :-)

bra grejer idag:
VÄDRET

ett trevligt lunchbesök

hälsade på mina f d godingar eller godingar är de fortfarande, Saeid, Ingvar och Gebro på gamla jobbet, de lever FAST jag har slutat :-)

iklädd bikini till 20.26 på uteplatsen

sökt tre jobb




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0