vem behöver ha kläder på sig såna här dagar?

vilken värme, rena rama medelhavsvärmen. Kläder har jag nästan aldrig på mig, det är shorts och linne men mestadels går jag klädd i bikini och när jag är hemma har jag bara en sarong. Fördelen är att tvättkorgen aldrig blir full. Jag bryr mig inte så mycket nu på sommaren, alla springer omkring mer eller mindre halvnakna. Det blir så legalt men visst är det härligt. Det är bara att njuta snart sitter vi inne och fryser, sommaren är kort och den går fort. Vart tog juli vägen?

Det är Pride-festival, vilken underbar stämning det är. Det är bara att åka upp till Stockholm och kolla karnevalen, det kommer bli drag av dess like. Jag kommer att vara där!!!

Mina tankar går till Sonia som ska till röntgen imorgon, Jag hoppas av allt mitt hjärta att det ser bra ut MÅNGA STYRKEKRAMAR TILL DIG. Mina tankar går även till en gammal barndomskompis som ska begrava sin mamma på torsdag.


bra grejer idag:
VÄDRET
Cykelringen fixade ny trampa på ett litet kick och ett nytt stöd
GUD va de är mysigt och cykla längs Lillån
en skön dag på Framnäs
BWO på allsången, very good
personlig service från SACO/SSR
Pelle har fixat kartonger till mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0