black i back :-)



här ser jag lite sammanbiten ut



lite gladare



ser skapligt stöddig och stolt ut :-)

en liten återförening med mina ex jobbarkompisar, först här på min gata sen kilade jag ner till Å för att sedan bege sig till dansgolvet på BMB. Tänk att det alltid går omkring en präst där. Han är så trevlig och prata med och ser riktigt bra ut, tyvärr är han gift och i hans fall är det ett hinder men inte för andra gifta män ...hehehehe.

TACK för tipset Tove, jag har sett jobbet och ska skicka in ansökan idag, gulligt av dig!

idag hissar jag:
att solen var framme skapligt många timmar
dansanta kompisar
Lena L kom förbi






Kommentarer
Postat av: gullungen

Haha,cooling,vems motorcykel??

2008-06-28 @ 15:16:55
Postat av: Tove

Så lite så.

Tyckte jobbet lät jätteskoj, men har inte rätt utbildning själv - kom då att tänka på dig!

Jag håller alla tummar och tår!

2008-06-28 @ 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0