inte fan luktar jag gott heller....

efter en krogsväng mitt i sommaren, armarna och fötter stinker öl och benen doftar rödvin... när jag vaknar upp är första tanken DUSCHA... en ganska rockig kväll på månen med mina härliga jobbarkompisar från gina och Lina Maria Nilsson förstås.... dansa är bara förnamnet... sprang på Tove oxå, det var trevligt även om jag tappade bort er... smockat med folk!



äre fest så äre...



vette fan vad jag håller på med?????



hemma hos högskolans egna lilla bambinalle



annica sitter för sig själv, undrar varför :-) kan det ha ngt med rödvinet och göra???



söta Madde tar en klurre



vi sitter och pratar lite med annica som sitter lite längre bort

bra grejer idag:
trevligt och träffa min "gamla" kursare
rockat arselet av mig
"vad kostar fläskfilén i kilopris"?????
alltid rätt :-)

Kommentarer
Postat av: annica

satt i skamvrån;)

2008-06-29 @ 13:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0