tyst och skönt utan mobilen

jag kom på i fredags när jag kom hem att jag hade glömt båda mobilerna på jobbet. Det första jag tänkte var att jag måste dit och hämta dem. Jag kände ganska snabbt att det var enormt skönt utan.

Mobilfritt i helgen - najs

det är så härligt när det knarrar i snön när jag är ute och promenar

promme i snön - friskt och stärkande

Jag var förbi Sonias grav idag, när jag stod framför den så skingrades molnen och solen tittade fram. Det tar jag som ett tecken att hon finns däruppe bland molnen!
Hennes död har givit mig så mycket perspektiv på livet. Gläds åt dina vänner, din partner, dina barn, ditt jobb. Det går och förändra men hälsan är svår att förändra framför altl om man drabbas av svåra sjukdomar.
Ta dig tid och tala om det för alla i din närhet du gillar, de du inte gillar behöver du inte ens ha kontakt med.
På en hel dag har man tid och skicka ett sms och skriva bara kort och gott: Jag tänker på dig eller något i stil med Jag tycker om dig! Svårt??? Om du ger får du massor tillbaka.





Kommentarer
Postat av: Tess

Så sant, så sant min vän!Som du bemöter blir du själv bemött!Ta vara på livet och se varje stund som en gåva, ( låter nästan som jag blivit religiös.. :)snudd på..) så TACK älskade Lotta för att Du berikar mitt liv och jag är stolt över att du är min vän! Love you!

2008-11-24 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0