Fullproppad med info gör att jag somnar ovaggad (för tillfället :-)

Jag är MYCKE trött just nu. Information pumpas in i varenda liten hjärncell. Ställer som helst inga krav på att jag ska kunna allt, det kommer sakta men säkert. Jag menar: VAD ÄR DET VÄRSTA SOM KAN HÄNDA??? Svårt att hålla sig vaken på kvällarna. Jag kan gå och lägga mig efter Bolibompa, det är inga problem. Ikväll blir det en tidig kväll vill jag lova. Imorgon är sjunde dagen på raken som jag jobbar så det är bara att tuta och köra. Sova, sova, sova så jag är fit for fight till EXTREMES reuionen på lördag. Ska bli sjukt kul!!!

bra grejer idag:

en härlig höstdag

smarrig matlåda

varma mackor

soffan och en bra bok, mysigt....

Kommentarer
Postat av: Vania

Jag kommer hem så sent från S-holm på lördag att jag inte vet om jag kommer till "Streeman" eller ej. En sak som däremot är säker är att jag kommer och fikar hos dig nästa vecka.



Sov sött!

2008-10-02 @ 20:40:02
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0