sånt här tycker jag är kul















testa får ni se, SKITKUL....

***



det var ett år sen sist jag stod här

Vi hade en liten tävling där vi skulle komma överens om vad som stämde in på personen. Det här trodde de om mig:

Ålder: 38/vet ej :-)
Födelseort: Stockholm/Västerås
Bil: har ingen
Favoritmat: Pasta/Spicy Hot
Favoritdryck: Rödvin/Pepsi Max
Resmål: sol och värme
Vad vill du bli när du var liten: Affärskvinna/Jobba i blomsteraffär
Offentlig person som du beundrar: Selma Lagerlöf/Michael Jordan
Favoritmusik: Rock/Schlager
Favoritfilmer: Action/Verklighetsskildringar
Vilken plats i syskonskaran: Äldst/Yngst

det blev bara tre rätt .... rätt svar efter /



fick även göra vår egna dessert...det här är min
första priset gick till Lotta P

Kommentarer
Postat av: Vania

Jag tycker din dessert ser hur smaskig ut som helst, det är bara att hojta till när du vill bjuda :=)



Söt du är i yearbooken då - funderar själv på att göra en...

2008-10-16 @ 08:30:23
URL: http://vaniasyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men guud så sööt du va i alla frisyrer :) hur gör man det där??

2008-10-17 @ 16:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0