När hjärnan vet fast hjärtat inte är me

Idag fick jag rå om Vania för mig själv och som alla vet är Vania syster till Sonia som så tragiskt gick bort. När jag ser Vania så ser jag mycket av Sonia, samma mimik i vissa lägen och andra gester. Vi fick kvalitetstid tillsammans och prata om allt som har hänt, hur omtumlande det har varit den sista tiden. Sorgen är tärande på oss människor, den liksom biter sig fast i magtrakten. Saknaden och tomheten känns. Hjärnan vet men inte hjärtat!

bra grejer idag:

plättar, sylt och glass till lunch

kvalitetstid med vania

Grey`s anatomy så klart



Kommentarer
Postat av: Vania

Tack för igår! Fler sådana kvällar läker hjärtat och får själen att må gott. Och så lite vin också såklart :)



Stora kramar

2008-10-09 @ 08:18:19
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0