IKEA och deras fantastiska beskrivningar

Jag köpte en ny säng till mig och en till Molly när vi flyttade hit för lite mer än två år sen. Min säng har funkat bra hela tiden men Mollys säng glider ur skenorna hela tiden. Jag har besökt IKEA fyra gånger för att få någon rätsida så ungen slipper ligga i en sne säng. Känns som sängen Malm behöver få en uppdatering på beskrivningen. Molly och jag har skruvat och släpat som galningar för att få den och ligga kvar men icke sa nicke. Sist jag var där gav jag mig inte, jag sa att jag absolut inte ville släpa ut sängen till IKEA. Nu har Therese och jag skruvat och fixat med skenor och stödben så nu jäklar ska det sitta. Om madrassen inte ligger kvar... ja vem vet, sängen kanske åker ut på gården eller så kräver jag att personalen kommer hit. Det visar sig NU är det bara och hoppas på att det funkar.

Bra grejer idag idag:
en timmes promenad
fått håret fixat
ögonbryn färgade o noppade (AJ, det gör jämt så ont)
TACK Therese för din hjälp, LOVE YOU!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0