Norge gungar i dubbel bemärkelse




17:e maj, idag skulle jag vilja vara norska,
jag låtsas...




storslam i Eurovision song contest!
Den var bra men inte riktigt min favorit men visst kan han sjunga

mina favorieter var:




http://www.youtube.com/watch?v=0WZplKvlS0M

han får sjunga hur mycket han vill för mig, i alla lägen.
Drag i låten, rytm i kroppen, påminner om Ricky Martin..
min klara favorit



tillsammans med Arash och Azerbaijan,
dessa hade jag tippat på.

Jag tycker Malenas 16:e plats var en förnedring, hon sjunger som en gudinna, fast det kanske inte är rätt forum.
Jag tycket hon gjorde ett starkt framträdande.

samma som alltid: fel låt vann...





Kommentarer
Postat av: rosanna

16e???? vi kom på 21 a

2009-05-19 @ 00:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0