•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Vila i frid Carina •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•

Änglarna blir flera och flera
jag har mist en vän igen,
alldeles för tidigt!
Ju äldre man blir desto fler vänner försvinner,
jag säger som jag brukar:
hjärnan vet fast inte hjärtat!
Det är så svårt att acceptera!



Nu är din långa smärta borta.
Du var full med liv och såg inga hinder.
Du skrev att du skulle kämpa och hur värdefullt livet är.
Vi får inte glömma att vi är på jorden en kort stund.
Ta vara på livet!

•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Vila i frid Carina •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•


Kommentarer
Postat av: Tina i Falun

Hej!



Ja vad ska man säga, mer än att saknaden av en kär vän/människa bränner som eld.

2009-11-25 @ 16:44:03
Postat av: Tess

Varma tankar till dig min vän <3 vilken fin ängelbild <3 puss

2009-11-25 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0