dessa härliga tonåringar

Nu är jag i full gång med att fixa ordning min inbjudan till min kommande födelsedagsfest. Har tänkt i huvudet hur den ska se ut. Jag vill ha den på mitt sätt. Fick hjälp av Z en underbar människa, hon trixar, hon fixar, hon levererar. Jag sitter stum av beundran och ser på. Photoshop, det har funderat på länge. Nu ska jag få det och jäklar vad jag ska greja och fixa. På hörnet satt R även hon från Gina. Dessa härliga underbara tjejer. Jag är priviligerad och få träffa yngre tjejer och se deras helt rätt attityd. I like a lot!!!

*****

vissa människor drabbas mer än andra, det har jag sett gång på gång.
Sänder massor av värme, tankar och kärlek till Vania.
Hennes pappa kämpar för sitt liv efter en levertransplantation.
Ibland är livet svårt, smärtan tär som knivar i kroppen.
Ingen har sagt att livet är lätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0