Nu ska det pysslas - hösten är här

Hösten är på ingång, ljusen tänds och det är hög mysfaktor! Det är nästan värre än i kyrkan när alla ljusen är tända. Alla har vi olika smak och stil när det gäller heminredning, det gäller och plocka lite här och lite där. Hittade fina bokstäver på Panduro, dessa ska målas, sen ska det stå i fönstret. Ibland glömmer jag bort Panduro, det finns så mycket och pyssla med.

NU är jag vuxen, sitter hellre hemma och pysslar än ger mig ut i kroglivets puls. Jag kommer må som en lärka imorgon och kommer få massor av saker uträttade, det är livskvalitet på hög nivå!

NU är det Måns Zelmerlöv på TV - me gusta mucho!

Feliz fin de semana amigos!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0