Varför gråter inte Emma? rekommenderar ALLA att läsa den!

Mitt mail till Emma:

Jag hyllar och beundrar dig efter de grymma, bestialiska, vidriga morden i Arboga.
Din kamp för att få svar på alla dina frågor är beundransvärd, det måste vara den starka moderskänslan.
Att du orkar leva vidare är för mig en gåta! Det är de som gör dig till en STOR människa.

Vissa sekvenser i boken gjorde så fruktansvärt ont, när du vaknade upp på lasarettet, mötet med tyskan, dina rädslor, att du hela tiden kräktes, begravningen, minnesstunden men det värsta var när du skulle ta avsked av Max & Saga.

Boken är bland de värsta jag har läst! Jag kunde inte sträckläsa den, det gjorde för ont. Tårarna kom från och till men den värsta reaktionen kom när jag läst ut boken.

Du är beundransvärd, modig, empatisk, stark!
ALL kärlek till dig!
Kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0