Det är tur att dygnet har 24 timmar...

Iväg och jobbade på Gina, HYSTERISKT med folk som vanligt. Det var ett stort gäng som jobbade och slet som djur. Långlördag idag till 17. Har aldrig i mitt vuxna liv varit med om att det kvinnliga könet handlar som besatta. Kunderna köper inte ett plagg utan flera. Det är bra prisklasser och helträtt mode för gammal som ung. Idag gick kön till provhytterna nästan utanför butiken... men många står kvar i kön och ger inte upp. Dessa ska ha en stor eloge, vore jag kunde skulle jag aldrig ställa mig i kö. Jag jobbar hellre, det bekommer mig inte att kön är lång. Jag är hellre personal än kund. Jag stressar inte upp mig heller. Till vilken nytta då? Man kan inte göra annat än jobba arselet av sig.

Jag är tröttare än Honken nu.... men jäklar vad jag har uträttat grejer

Tre postiva ting som har hänt idag:
1) ny grill
2) myskväll med Molly
3) sova.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0