en rolig halvtimme på jobbet!

Inringd och jobba på eftermiddagen. Butiken är som en bastu. Försöker tupera håret men det blir bara plattare och plattare. Jag ser ut som jag använt plattschampoo. Nåväl, den kortväxta bossen ville att vi skulle pröva igenom alla nyinkomna jeans och det gjorde vi. Åtta friska tjejer som provade för glatta livet. Tänk att man alltid får ett gott skratt när man provar igenom jeansen. Vissa modeller passar på andra och vissa passar på mig. Marianne tycker att jag har bland de längsta benen i världen. Kan bero på att hon bara är 154 cm.... I alla fall finns det massor av schyssta modeller. Efter att ha provat ca 10 par jeans var jag svettigare än Honken och ännu plattare i håret.

Ta en titt på hemsidan, massor av schyssta jeans:

http://www.ginatricot.se/

Har fått tillsägelse av min favoritkille idag att han är min favoritkille, klar du är :-) men säg inget till Ramona :-)

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) grekiska kolgrillsbaren med Molly
2) promme
3) träffat all personal igen efter sommaren


Kommentarer
Postat av: tove

åh vad kul med ett jeanstest. Önskar jag fått se den :-)
vad ska man ha för Gina-jeans när man är 170 lång och kurvig som ett timglas då?
*ler?

2007-08-13 @ 14:32:31
URL: http://ramsin.blogg.se
Postat av: Lotta

Kom in till mig vetja så ska jag hitta ett par ascoola jeans :-)

2007-08-13 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0