Titulerar mig nu gårdmästare :-)

Natten var inte rolig p g a en mage som inte var i balans var jag ganska utpumpad. Drog iväg och jobbade några timmar. Tog en jättelång siesta. Sen var det dax att bege sig ut på gården. Ylva och Maria ville först inte vara med och spela GENI men sen så gav de med sig. Linda hoppade in i deras lag. De spelade tre mot en. Jag vann, stolt som en tupp, tävlingsmänniska som jag är. Sen kom den där Uffe och skulle va me,. Då vann han två gånger. Tobbe släppte datorn och kom ut och kompade med Uffe. Killar mot tjejer, alltid lika trevligt. De var bara en sak som jag vill lyfta fram. TJEJERNA vann. Stämningen var tidvis ganska bitsk och hatisk. Det är som värsta OS-finalen när vi spelar. Nåväl en av frågorna var: vilken svensk sångare uppträder ofta i kaftan? Svaret blev antingen Per Gessle eller Thomas Di Leva. Skrattsalvorna rungade här på Blåsbo. Tänk er Per Gessle i kaftan :-)  Vi tjejer funderar nu på att trycka upp t-shirts med gårdmästare.

Tre positiva ting som har hänt idag:


1) OS-final i GENI

2) siesta

3) en lugn och stilla lördagskväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0