Jag vill resa hela tiden

Ibland undrar jag varför jag hela tiden vill resa och se nya resmål. Extrovert heter det visst :-) jag är spänningssökande och nyfiken. Charter i all ära, jag har varit på massor av charter men Västindien med Grenada, St Lucia, St Vincent och Barbados går inte av för hackor. Vilken miljö och vilka människor. För att inte tala om Tanzania med alla safaris och alla masaier jag träffade. Nu rör sig USA i mitt huve, har aldrig varit där men jag vet inte om jag tycker det är så annorlunda. Thailand har jag aldrig varit i. Karibien kan nog räkna med att få ett besök till av mig. Mexico vore fantastiskt det med....ååå det finns så många platser jag vill besöka. Under tiden är det bara att slita o jobba så pengarna rullar in. Någon som vet någon miljonär som vill gifta sig med mig ??????

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) slitit med slutrean
2) trevligt besök på jobbet
3) soffan är skön efter att ha stått i 8 timmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0