S (hort) M (essage) S(ervice)

Jag fick vara lycklig i två dagar. Idag höll jag på att blåsa omkull, kändes som polarvindar men vad hjälper det? Hälla shopping var knökfullt som vanligt. Det blir lätt att alla åker dit på helgerna, inte så konstigt när de flesta är lediga då. Jag är en väldigt otålig människa som fullkomligt HATAR att stå i kö. När jag jobbar kan kön ringla ur affären det bekommer mig inte MEN att stå i kö. Det är att testa gränser!!!!! Jag blir irriterad och vill tränga mig före. Det är i o f s inte så normalt beteende men extroverta personer har samma tendenser. Mina vänner har förklarat vad vänta betyder, jag hajar förklaringen men jag tar den inte till mig :-) Förresten vet inte ni heller vad  vänta betyder HA HA HA HA. Tänk när Marianne och jag skulle på Shakira och stod i kö, vi var alldeles svarta i ögonen. Efter att löpt runt som en gazell på IKEA begav jag mig till kassan men där flöt det på TACK GODE GUD!! Det ser så himla konstigt ut om jag försöker köra över folk med min vagn.

SMS - är fint! När jag var ung fanns inte det. Vi skrev i sanden till varann och hoppades på att "någon" skulle se det. Då fick vi ringa upp varann när vi skulle dejta m m. Tänk så förskräckligt! Idag finns det väl knappast någon som inte har en mobiltelefon. När jag skickar ett sms så vill jag gärna ha svar. Har jag väntat en vecka så förstår jag att det inte kommer något svar. När det står en text med ett ? efter, då betyder det att det är en fråga :-) jag som är otålig blir galen när jag inte får ett svar. Jag är JÄTTEDUKTIG att svara på sms, har väldigt svårt och förstå folk som bara struntar i att svara, nonchalant tycker jag. Det är så himla bra med SMS för man kan skriva i stort sett vad som helst utan att behöva ha kontakt med personen och se den i ögonen. För att inte prata om killar! Killar, killar, killar!!! Att hålla dörren öppen är något många killar vill, ingen generalisering, men det upplever i alla fall jag. I stället för och skriva att NEJ vi ska inte ses nå mer så säger boysen varken BU eller BÄ. För säger jag inget har jag ingenting sagt!!! Men allvarligt, inte fan är jag på väg till skatteskrapan för att hoppa för att någon inte vill träffa mig! Å nej, så viktiga är inte killarna. Tips från mig är: "Tack, men nej tack". "Nej jag är inte intresserad"! kan det vara så farligt att skriva??? Jag tycker inte tjejer ska hänga upp sig på en kille, vidga vyerna tills han står där. Jag är singel och det kommer jag vara tills det känns 100 % rätt. Jag menar får George Clooney eller Patrik Dempsey träffa mig, så kommer det bli fight, må starkaste mannen vinna HALLELUJA!!! Innan jag träffar min drömprins är jag öppen för förslag ...... 

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) morgonsamtal med Eva från Frankrike
2) lunchsamtal med Tina från Falun
3) kvällssamtal med Agneta från Bäckby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0