Kval för Sverige - vad är det som händer?

Vad är det som händer egentligen?  The Arks placering är en av Sveriges sämsta någonsin. Deras låt är i alla fall bra om man jämför med Martin Stenmarks, "Las Vegas" och Forbes "Beatles". Jag får tycka vad jag vill och tycker verkligen att det var en riktig JÄVLA SKITTÄVLING, så det så!!!! Det är ändå kul att vissa länder sjunger på sitt språk och ändå får en bra placering. Det är dags för Sverige att tänka om lite när det gäller reglerna och framförandet. Jag gillade i alla fall Turkiet, Finland, Ryssland och Vitryssland. Angående Ukraina måste jag suga lite på karamellen, behöver nog smälta den låten.....

Marie och Satu kom hit. Molly hade en kompis här sen ramlade Ribban, Nubbis, Micke, Håkan in. Vi drog vidare till Å och kollade läget, där var det soft.


image93
Å de som inte skulle kolla på Eurovison Song Contest, snacka går :-)

image94
Titta så städade min kamrater är :-)

image96
Eftersom vissa låtar var så dåliga fick jag ta hand om Labbes fötter. Ser jag ut som en massör, eller :-)

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) trevligt hemma hos Karin som fyllde 60
2) schlagerafton
3) sovmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0