Splisch, splasch I´m going to take a bath

Tom i huve det är bara förnamnet...... Usch å fy fan för studier just nu......varför får man alltid hjärnsläpp på saker som man kan? jäla skit!!! nåväl ärligt så är jag väldigt på gränsen, tror inte det lyckades den här gången heller. Det kom upp ett begrepp jag aldrig hört talas om. "beskriv innebörden av begreppet mättnad i kvalitativ forskning?". Varför frågar lärarna mig om det, kan de inte de själva??????????????????? Det är liksom lite "töm och glöm" när det gäller denna tenta. Vafan jag kan inte allt här i världen...

men nu

ska jag göra mig redo, jag befinner mig på Eastern Lake ett tag nu......  syns och hörs folks......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0