Det finns en åt alla - jo tjena.......

Var kommer alla uttryck ifrån egentligen?

"det finns en åt alla"

"mister du en står det tusen åter"

"man ska aldrig säga aldrig"

"en dag dyker drömprinsen upp"

Nu är jag otroligt trött på och få höra dessa uttryck, sen när folk säger "du som är så snygg och trevlig, du hittar självklart någon snart" - nästa som säger det slår jag en spade i huvudet på!!! Nu får jag inte slåss för då hamnar jag i fängelse men som jag brukar säga, jag är ostraffad tidigare, så jag är ute snabbt!

När man kommer upp i åldern, dyker inte bara rynkorna upp utan även kräsenheten. Jag är inte med på marknaden på samma sätt ändå ställer man krav på hur mannen ska vara. Samtidigt hade jag velat haft någon så är det bara gå till Harrys och man kan bli sambo nästa helg. Sörru det vill inte jag! Många säger att jag är självsäker, klok, stabil och stark och det skrämmer män. OTROLIGT!!! Vill man inte ha en kvinna som kan ta hand om sig själv? Kraven jag ställer kan väl knappast vara orimliga?
Singel
Stabil
Välklädd
Humor
Spontan
Initiativrik

Det är så fantastiskt bra för här får jag skriva vad jag vill om mig själv, tycka och tänka. I LIKE! En sak är så säker som det kan bli

"Jag kommer kyssa många grodor innan jag hittar min prins"

OBS!!! Om George Clooney läser det, kan du väl höra av dig ;-)

Tre positiva saker idag:

1) trevlig kväll med tjejerna
2) promme
3) sovmorgon


Kommentarer
Postat av: annica

jag hatar också de där uttrycken som du nämnde...
trodde nästan jag var ensam om det :)

2007-11-18 @ 17:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0