Girls just wanna have fun

Ja en liten tjejfest med fyra trevliga babes! Prata gamla minnen från forna tider är verkligen upplyftande. Tog en liten sväng till Strike, där var det MYCKE folk vill jag lova. Kilade vidare till BMB. Där fanns det framförallt en som är en riktig pudding och det bästa av allt jag får glo precis hur mycket jag vill, för titta är inget är brott. Tror i alla fall att han kände sig lite uttittad men det kan han ha :-) han är en tiopoängare, det vill jag lova..... men är absolut inte intresserad av att gifta mig eller förhållande men ögongodis är superbt! Kan DW och AH glo på kvinnor så det tappar andan kan även jag glo på killar/män.

Ja du Tina i Falun, många gluttar i gästboken men det är få som skriver!!! men du har flest inlägg :-)

image417

Här har vi Tjorven

image418

Maria och A-M

image419

har ni fest, eller? ser väl inte så himla lattjo ut på det här kortet "även solen har sina fläckar"

image420

Här är vi på g mot Strike

Tre positiva saker idag:

1) ett bra möte med pappa
2) a la carne
3) en lång cykeltur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0