jag saknar sommaren...

Jag vet inte om jag är extrem men jag längtar efter sol och värme hela tiden. Bland de underbaraste som finns är att lägga sig på en solstol när solen värmer från en blå himmel. Laddat med en bra bok och 1 1/5 liter vatten. För att sedan ta en dopp i havet eller varför inte lägga sig på en luftmadrass och bara flyta runt? Ändå väljer jag att bo här i Sverige. Nu är det mörkt, så mörkt! Måste nog kolla lite på sistaminuten resor!!


Tack Anna på jobbet för presenten!! Det var ett litet gulligt får och på lappen stod det Ulla! JA, jag heter Ulla i andra namn efter min mamma, hade gärna valt ett annat namn. Fast det finns det som har värre namn, haha, jag skulle kunna rabbla upp en hel del!

sen naturligtvis att Daniel har fått förlängt året ut, Grattis D W! du är en sjuk människa i positiv bemärkelse :-)

image401

På Karpathos

image402

På Thassos

image403

Amopi beach på Karpathos

image404

på Zakynthos

Tre positiva saker idag:

1) inga möten på jobbet :-)
2) röjt undan här hemma
3) fick en fin present av Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0