Människor i din närhet är värdefulla

En del människor har en förmåga att säga saker som verkligen värmer i hjärtat. Jag fick ett fint sms av Ramona idag, hon skrev att jag är en solskensmänniska. Tack världens bästa Ramona, du får mig alltid och känna mig värdefull. Vi får inte glömma våra nära och kära som vi bryr oss om. Ett mail eller sms i dessa stressade tider. Hur ska det inte blir nu när det är jul. Julkorten kommer inte längre, allt sker via mail eller sms. Jag saknar julkorten och de hederliga gamla vykorten. Jag var upp på vinden nyss och hittade massor med gamla vykort, tänkte sätta mig och läsa men då hade jag nog inte kommit ner förrän till nyår. Det är snart dax för jul och nyår och jag tänker, vart har 2007 tagit vägen? Faaan vad tiden rinner iväg!

Tre positiva saker idag:

1) å vilken skön promme
2) fint sms
3) godis ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0