Skit i vad jag gör - pissenisse / vilken suverän text

Vilken bra text!! så jädra slående. Om människor som ska ha åsikt hur andra lever. Herregud, jag vet om någon! Människor som inte ens känner mig har åsikter om mig. Jag skulle kunna skriva en lång lista på kommentarer och skitsnack.Människor som lever genom andra för att de har ett tråkigt liv. Ändå så tränger de elaka kommentarerna in som ett hugg i hjärtat!. Vore jag en elak människa vore det en sak men sörrni det är jag inte! Jag är bara lite annorlunda och det passar inte vissa människor. Tror tamefasen att jag ska sjunga på den här texten hela dagen! Det har jag faktiskt gjort, texten är suverän. I Sverige får man inte sticka ut.. jag tror jag emigrerar

Jag håller helt och fullt med Nanne: SKIT I VAD JAG GÖR - PISSENISSE

Lyssna på texten:
http://www.youtube.com/watch?v=aq_2UfwQd3U

Tre positiva saker idag:

1) god kycklinggryta
2) skön siesta
3) trevlig kväll med A-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0