Ensam mamma söker - bonde söker fru

Inte för att jag tittar så ofta men jag tycker i alla fall att det är bra att programmen finns. Snacka om att få valmöjligheter när det gäller och hitta en partner. Få umgås, träffa varandras barn och få koll på läget. Inte behöva ta nå snabbt beslut utan verkligen få känna efter. Jag tror jag ska starta ett program för "hotta kvinnor över 40" för i den här stan är det mörker, totalt mörker. Alla bra män är upptagna. Det är vi singlar som är kvar och som Ribban jämförde oss singlar med var "vi är körsbärschokladbitarna i Alladinasken som blir kvar". Hellre lycklig singel än och leva i ett dåligt förhållande. Framförallt med allt otrohet som existerar, det blir  bara värre och värre. Är det någon som är trogen nuförtiden? Men de är deras val, ingen har blivit tvingad till att leva i en relation. Hur som helst, någon som vet en bra man i 40 års-åldern som är singel????

Tre positiva saker idag:

1) god kycklinggryta
2) besök av Lotta 2
3) sovmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0