Just ja, det är dags och ställa om till vintertid

men sörrni, det hade jag glömt bort helt. Ilade iväg som en liten iller till jobbet och tänkte "fan vad alla är sena" sen dök Shiman upp. Vi gick upp till Merlot och satte oss och där fick vi konstaterat att vi skulle ha ställt om klockan. Tijaaa det var bara och sätta sig ner och vänta tills resten dök upp. Det är i alla fall glasklart att vi kom först.

Kom och tänka på det här med skvaller. Alla människor skvallrar. Hur mycket ska man tro på skvaller då? Det brukar ligga lite sanning i skvallret. Men det verkar i alla fall som att alla människor älskar och skvallra om saker och ting. Framför allt det som händer i kroglivet, där skvallras det friskt! Det skvaller jag besitter väljer jag vilka jag levererar till. Det senaste skvallret jag har är att jag såg Peter Jidhe igår, 2 ggr, tror fan han hängde efter mig :-) :-)

nu är alla klockor omställda!!

Tre positiva saker idag:

1) personlig hudvård
2) i tid till jobbet
3) fixat matlåda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0