Skare firas så skare!!!!

Idag har jag hälsat på min pappa, det var längesen sist för jag tycker det är jobbigt. När jag kom sa han: nejmen här kommer Lotta :-) så han känner fortfarande igen mig, Då blir jag glad!! Jag tog med honom ut på en promenad, han går väldigt väldigt illa så det blev till att köra honom i rullstol. Han säger inte så mycket. Vid ett tillfälle kom min pappa tillbaka till sitt gamla jag, dessa tillfällen är väldigt få. Han sa kanske 6 meningar på mindre än en timme. Jag säger bara en sak FY FAN för Alzheimers sjukdom det är verkligen en anhörigsjukdom. Att jag ska behöva se min älskade pappa så här det smärtar i mitt hjärta. Jag brukar bli ledsen när jag går därifrån men idag blev jag inte det. Det kanske kommer nästa gång!!

Det var partytajm, Agneta har fyllt år, så vi firade henne hemma hos mig!! Det var en kväll som hette duga. Vi festade värre än Rolling Stones!!!

image358

En liten drink före maten

image359

Ungtupparna Karro och Malin

image360

Jobbarkompisarna.... jag kommer bara att jobba någon gång ibland på Gina

image361

Här är det sång på hög nivå

image362

Vackra damer

image363

jag posar

image364

hörde jag skål, eller??? (det här kortet är förskräckligt MEN även solen har sina fläckar..)

Tre positiva saker idag:

1) träffat min pappa
2) promenad från Öster Mälarstrand
3) en riktigt partykväll med brudarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0