Världens äldsta yrke

Det finns ett jobb som man tjäna hur mycket pengar som helst på: prostitution!!! Läser i Expressen att "man blir rik på att sälja sex".  I USA jobbar unga kvinnor extra på strippklubbar för att finansiera sina studier. T o m vanliga kvinnor väljer att jobba som prostituerade.Vissa kvinnor blir framgångsrika för det har tjänat pengar som man aldrig kan drömma om. Lockande? Nej fy fan, jag "tror" dessa människor är lite avtrubbade och stänger av men de är deras val. Men världens äldsta yrke kommer att bestå och männen kommer fortsätta betala fantasisummor för att få sexuell njutning. Undrar om kvinnorna tänker att de förenar nytta med nöje? Tänk om det dyker upp riktiga sluskar.... mamma mia, vad vidrigt. När de sen använder pengarna tänker de inte tillbaka på hur de har tjänat dessa? Exempelvis "den här soffan har jag tjänat ihop genom sex"!!! Nåväl det är i alla fall inget jobb för mig :-)

Följande citat är från expressen idag:

"
Om din uppfattning om hur en typisk prostituerad ser ut involverar kortkort kjol, vulgär makeup, yppiga bröst och fluffig peruk, så föreställer du dig Evas raka motsats. Hon är i stället undersköterskan på småstadens ålderdomshem eller mamman på föräldramötet - runt 40 år med kortklippt brunt hår och avslappnad figur under en rejäl täckjacka och jeans".

http://www.expressen.se/sex/1.871952/man-blir-rik-pa-att-salja-sex

Tre positiva saker idag:

1) promenad i det fina höstvädret
2) fixat nytt virusskydd
3) jag är glad för jag får så mycket positiva kommentar om min blogg, både av trogna och nya läsare, TACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0