Måndagar är inte så pjåkiga

Min f d jobbarkompis hade en bok där hon skrev upp alla roliga saker sa. Det var så häftigt när hon skrev upp alla dessa kommentarer och jag är priviligerad, jag är med i boken :-). Jag kom och tänka på det i dag när Humle och Dumle återförenades på en lunch i Rosenhill. Humle (Tommy) vill att vi ska ta en magister i psykologi, alltså psykologi D. Jag förklarade att jag inte är lika analytiskt som han är, Då svarade han: Du om någon är väl analytisk, du ska analysera allt runt omkring dig också i "typ" småbitar. Det var väldigt väldigt roligt...  fast egentligen har det inget med gladboken och göra men kul som fan var det i alla fall.

Jobbade med Shiman igår, hon är duktig, hon har 8 syskon, bor hemma, pluggar heltid och jobbar plus att hon har Ramadan nu. Vi diskuterade fastan, jag äter i o f s alltid när jag är hungrig. Men hon fixar det, duktig flicka. Hon sa till mig att jag har en positiv aura runt omkring mig. Det tackar jag och niger för, puss Shiman!

Sen var det Mia Törnblom idag, då sitter jag naturligvis klistrad. Ååååå denna kroppsfixering som finns! Tänk att människor lider så enormt mycket. Framför tjejer är det helt makalöst! Jag "tror" faktiskt att tjejer är värre. Det jag hör från vissa tjejer när de pratar om andra ex: "hon är skitsnygg men hon har ful näsa" m m. Som jag skrivit tidigare det finns väl ingen som är perfekt och helt nöjd med sitt utseende. Jag är nöjd med några delar och missnöjd med några andra. Vad ska jag göra??? amputera vissa delar..... neee jag tror jag skippar det!!!

Tre positiva saker som har hänt idag:

1) såld på Paul Potts
2) bjuden på lurre av Pellan
3) äntligen en promme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0