"vimmelbilder från Å2" :-)

image322

Det blev en liten fördrink hemma hos mig

image323

Mille är ordentlig för en gångs skull

image324

Lena, Maria och Mille

image325

Jag shakar loss litegrann

image326

Baren hägrar

image327

Linder och Håkan

image328

Tjorven och A-M

image329

Sussi (min gamla basketkompis) och Janne

image330

A-M och jag

image331

De här grabbsen stod för musiken

image332

Puss gott folk :-)

Tack Mats och Janne för festen. Jag avvek lite tididgare och tog en sväng till Blå Månen. Hör och häpna den här lördagen var supertrevlig!!!

Tre positiva saker som har hänt idag:

1) träffat lite gamla vänner
2) rockat loss lite
3) Bacardi ruzz o sprite














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0