det växlar flitigt...

Nog fan är jag en sann optimist i alla fall. Jag VÄGRAR och ha tröja på mig, det är augusti. MEN vad jag frös när jag endast iklädd en tunn sommarklänning spatserade runt i city. Jag mötte folk med skinnjackor och sjalar, stora tröjor... hehe och så jag då.... optimist som trotsar vädergudarna. Jag tänker ha sommarkläder ett tag till så det så. Usch det är höstlikt ute och jag får lite småpanik. Inte kan sommaren vara slut redan? Dessa underbara sommarkvällar som är sån livskvalité. Jag älskar sommarkvällar, vill aldrig att de ska ta slut. Hoppet är det sista som överger mig, jag tror och hoppas att vi kommer få lite mera sol här hemma och får vi inte det. Ja vafan då går livet vidare ändå.

bra grejer idag:

färgat håret, tack Zäta för hjälpen
lurre med Lotta p och och en fortsatt trevlig dag
sökt två jobb


Kommentarer
Postat av: Sonia

Och i morgon söker du ett par jobb till och SMACK så har drömjobbet landat i ditt knä. Eller ett arbete som har mellanlandat i ditt knä åtminstone. ;-)

2008-08-04 @ 23:41:26
URL: http://jojis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0