Jag slipper i alla fall vattna utomhus

sommaren är över och jag blir ledsen MEN jag tänker kämpa på in i det längsta och gå i sandaler och kortärmat, så det så!

saker som jag är tackam över:

jag är frisk och jag har en frisk underbar dotter

tusen tusen tack Pelle för hjälp med lampan och soffan, du är guld värd

tusen tusen tack Marianne att du hjälper mig när det är tuffa tider

tusen tusen tack Lotta P att jag får låna din bil lite då och då

skönt att se inlägg från Sonia på hennes blogg och i facebook

handla lunch av en riktig riktig goding... tänkte säga till honom: jag är här nu, vilka är dina två andra önskningar :-)

Kommentarer
Postat av: tove

ha ha ha. Vilken underbar raggningsreplik!

:-)

2008-08-22 @ 14:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0