mera självkänsla... mera mera mera

Vi är några stycken som ska åka och lyssna på Mia Törnblom i Örebro den 16 september. För tillfället är det jag, Marianne, Cissi och Lotta P. Någon annan som är sugen och hänga på?

kolla länken:

http://www.wimab.se/default.aspx?NodeId=969

Vem är då Maria som har skrivit till mig? du undrar om jag söker heltid eller timanställning? Högprio är och fått ett heltidsjobb sen hankar jag mig fram på timmar om det går tills jag söker får ett heltidsjobb!!

bra grejer idag:

promme
sovmorgon
umgåtts med Marianne, Maria, Lotta P och alla underbara kids

Kommentarer
Postat av: Tina i Falun

Om alla människor i världen har en vän som du är, så skulle världen se helt annorlunda ut idag.



Tack för all din omtanke, dina kloka ord! Trots att du själv har det "snurrigt" i ditt liv.



Puss o kram

2008-08-17 @ 10:18:30
Postat av: Tove

Åh! det skulle jag också vilja följa med på!!

2008-08-17 @ 20:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0