lev i nuet

Idag hittade jag min underbara bild som jag tog i Tanzania 1988 i Ngorongoro kratern. Jag var på safari och såg massor av djur. Det var en utav de bästa upplevelserna i mitt liv. Kolla fotot, det säger allt!!



idag när jag gick på ICA maxi så kommer en gammal bekant fram till mig och frågar hur jag mår: Jag svarade att det är surt på grund av att jag är arbetslös. Han svarade: Hur kan du som är så alert, pigg och trevlig vara arbetslös? Hepp, vad svarar jag på det?

Män kan fälla kommentarer, både dåliga och bra. Sämsta kommentarerna hittills i år är: Världsklass!!!! Tycker dessa män ska vara noggranna med hur länge de duschar så att hjärnan inte krymper ännu mer  och blir ännu mindre .....

"jag orkar inte prata om det här, det är alldeles för jobbigt"

"borta bra men hemma bäst"

"jag smådejtar litegrann men det är inte så allvarligt"


Läs den här artikeln. Intressant leverene! Orka??

http://di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelningar%2fArtikel.aspx%3fo%3dexpressen%26ArticleID%3d2008%5c08%5c30%5c297636%26SectionId%3dDinapengar

bra grejer idag:
tack Lottis för din generositet
och Marre för din hjälpsamhet
Molly min underbara unge som är så klok, älskar dig!!!


Kommentarer
Postat av: Lina Maria Nilsson

Goding!



Haha smådejtar är det bästa - vad innebär det, hur går det till haha!



puss på dig /LMN

2008-08-31 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0