vänner, bekanta med mera, med mera

Marianne och jag tog en liten tripp runt Biskopsängen. Med tanke på att jag har pluggat i många år så är jag privligerad att känna människor i olika åldrar. Det ger ett mentalt utbyte att ha olika åldrar i sin närhet. Spännande och höra vad många står i sitt liv. Marre tycker att jag fullkomligt känner alla, inte riktigt alla men när vi spatserade runt där så var det många som vinkade och hejade. En härlig promme i ett underbart väder. En ren skräll att solen lyste idag, fascinerande :-)

bra grejer hitills idag:

vid 39:an fick vi mycke trevligt sällskap och fika
underbart väder
promme

nu är det tjejmiddag som gäller, kräftor, räkor med mera, med mera
nu ska jag hoppa i plurret, puss och kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0