Inte längre blondin

Det är dax för en förändring. Jag menar inte hudtransplantationer, botox och fettsugning även om det skulle behövas lite här och där MEN (som Tony Erving säger) jag är frisk och glad än då. Nåväl, frisk vette fasen, jag är sjuk varannan dag, i måndags mådde jag bra, i dag har jag känt mig febrig. Det får bli lite varannan dag med hälsan, bara jag är frisk till lördag! Glad är jag i alla fall. Tänk vad livet blir roligare med härliga skratt och humor. Livet är alldeles för allvarlig för vissa. Nåväl det är inte det jag tänkte skriva om utan jag har sagt farväl till Blondie ett tag framöver. Herregud jag vill inte se likadan ut hela livet. Nu är det över ett år sen jag la in brunt. Idag var det dax för en förändring, bruna slingor i hela håret. Har naturligvis inte vant mig än men va fan "Rom byggdes inte på en dag" . Förändringar är bra, i like!

Tre positiva saker idag:

1) färgat håret
2) sovit skönhetssömn
3) trevligt samtal med Andrea

Kommentarer
Postat av: annica

Bild på förändringen tack :P är säkert jättefint!

2008-02-20 @ 09:53:41
Postat av: Sonia

Ska bli spännande att få se hur du ser ut nu... :)

2008-02-21 @ 18:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0