Living @ föreningsgatan

image622

Här är tjejerna lugna och sansade men det är bara början.....

image623

vår egna lilla bibliotikarie

image625

jag och Sussie flinar upp oss

image626

de svänger fort vill jag lova om man tänker på den översta bilden

image627

jag och min doakör :-)

image628

förmodligen kör hon Bleeding Love

image629

linlus?? jag??? hehe du skämtar

image630

Maria behöver inte sminka sig, hon är så snygg ändå

image631

jag tog henne på orden, hon sjöng väl något om "upp och hoppa", jag gör alltid som jag blir tillsagd

Tre positiva saker idag:

1) rätt låtar till final
2) trevlig kväll med grannarna
3) sovmorgon

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Sebastian Karlsson

Hejhej!

Du är varmt välkommen in hit och kommentera vårt senaste inlägg med en video, som vi vill att Du betygsätter 1-10. Läs mer i inlägget! :)

Hoppas du får en riktigt bra söndag!
// Maria & Patricia

2008-02-24 @ 11:45:53
URL: http://SebastianKarlsson.blogg.se
Postat av: HKH Hertiginnan Anne af Uppsala

Vad ♥ tycker du ♥ om de bloggarna jag har skrivit om? Jag har ♥ varit helt ärligt i min granskning vågar ♥ du vara lika ärlig som mig?


siste tjejen som hoppar är ascool

2008-02-24 @ 12:10:29
URL: http://VECKOMAGASINET.SE
Postat av: älsklinsunge

Hahah,,vad roliga ni är och söta när ni sjunger:)

2008-03-03 @ 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0