Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt - manligt fenomen :-)

Ja men så där ja :-) visst är män härliga rent av fantastiska. Underbara varelser, oemotståndliga och attraktiva. Nåväl inte alla men visst finns de såna män OM man letar med lupp eller tar fram förstoringsglas. Men när det gäller och kommunicera så har nog många män inte riktigt fattat galoppen. Råkar ofta ut för "jag säger ingenting så har jag ingenting sagt" ifall jag ångrar mig :-)... det känns väl härligt? Nåväl alla tänker inte som jag gör. Vill jag inte träffa någon igen så säger jag det, för jag vet att vederbörande absolut inte kommer att dö av en hjärnfarkt eller väljer att ta sitt liv. Jag vet om jag vill träffa en man igen! Många män håller dörren öppen för tänk om de ångrar sig? Så förskräckligt ...hehe.... Så då täpper de till truten!  Visst är män fantastiska?

Så lyssna och njut, en hyllning till mannen :-)

http://www.youtube.com/watch?v=ceLMUHPKTLU

image577

Jag har bytt plats

image578

Nu äre blått som gäller. "blått är flott"

image579

Bildbevis :-) kolla blicken, nu har jag bestämt mig

image580

MIldred kör på och tacka fan för de :-) vilken pudding till instruktör... mamma mia
GUD har hört min bön...

image581

Lite instruktioner är aldrig fel

image582

Nu jävlar finns det ingen återvändo. Pssst kommentarer mottages gärna i form av "Du ser VÄLDIGT vältränad ut". Eftersom jag väljer hur jag ska tänka så tänker jag att det stämmer till hundra procent!!!

Tre positiva saker idag:

1) ÄNTLIGEN träning på Nautilus
2) förena nytta med nöje ;-)
3) män




Kommentarer
Postat av: Fia

Shittans vad duktig du är, puddingen heter Stefan, men det visste du kanske redan. :) Hej på dig!

2008-01-18 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0