tid för att läsa

Nu har jag all tid i världen för att läsa och det gör jag. "Mig äger ingen" var den första boken jag läste, en Västeråskvinna har skrivit om sin uppväxt med sin pappa. En speciell och välskriven bok. Sen till den roliga titeln "Bitterfittan", den är lite seg då och då men ändå värd att läsa, tror det är bra att män läser den oxå så det förstår hur vi tänker ibland. "Flyga drake" är min klara favorit hitills, den kunde jag inte lägga ifrån mig och den läste jag ut snabbt som ögat. En mycket bra bok, tror jag måste se filmen oxå. Nu blir det till att leta vidare i bokhögen.

jag hissar:
solen visade sig några timmar
vi var sju stycken tjejer som hälsade på Sonia på lasarettet, det var en mycket piggare Sonia
en tacokväll med Molly
Lotta P och min biltur ;-)

Kommentarer
Postat av: JT

Visst är Flyga Drake fantastisk! Man får perspektiv på saker o ting...

2008-07-11 @ 08:40:18
Postat av: Vicktoria

Bra böcker!



kram, v

2008-07-12 @ 10:38:34
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0