vända kappan efter vinden

undrar hur såna människor fungerar egentligen? att de inte vågar stå för sin åsikt handlar bara om låg självkänsla. Att inte bli omtyckt. Människor stå för din åsikt, det går inte att bli älskad av alla. Varför ska man tycka sämre om en människa för den har en annan åsikt?  Ofta märkar man dessa människor relativt snabbt. Jag tycker det skulle vara hemskt och ändra åsikt när jag pratar med en annan person efter ha haft en annan förut. Nåväl jag är glad att jag vågar stå för min åsikt. Många säger att jag är skapligt bestämd :-)
Hur tänker ni där :-) :-)

bra grejer idag:
bikini på rea
kyckling med cashewnötter för avhämtning
spelat spel med Molly
långpromme med Marianne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0