vem fan har hällt sömnmedel i maten?

trött, tröttare, tröttast..... vad komemr tröttheten ifrån? herregud, jag är som värsta spädbarnet, sover hur mycket som helst. Kan bero på att jag är mentalt trött. För den som aldrig har varit i en sån situatíon kan jag för min del intyga. Det är svårt och vara motiverad på ett jobb när man slutar om sex dagar. Samtidigt som resten av arbetskamraterna håller på och omorganiserar och utvecklar. Har man aldrig varit i en sån situation så kan man inte veta. Nu vet jag i alla fall!. Motivaton är lika med noll. Förskräckligt, eller? Njae... kanske är det de lilla egot som redan blickar frammåt mot framtiden. Vad vet jag? Jag kan bara tala för mig själv... så just nu suger motivationen MEN jag är 110 procent säker på att den snart kommer tillbaka. Jag är inte speciellt orolig, den som söker han finner...

bra grejer idag:
vilken jäkla blick jag fick :-) ooooo I like it
reprisen gick hem :-)
siesta
min nya fotkräm
säng, säng, säng, sova, sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0