Apoteket har fattat galoppen

Apoteket har tänkt till. De ska börja sälja massagestavar, dildos och massageoljor. Det känns som de hänger med i utvecklingen. Det säljer varor i förebyggande syfte och typ "dagen efter piller" men vart finns de stimulerande varorna för själva sexakten? Det ska inte vara nå hysch-pysch angående sexhjälpmedel. De flesta människor har sex sen är det upp till var och en om man vill ha sexhjälpmedel. Jag tycker det ska kännas naturligt att köpa dessa. RFSU har gjort en undersökning som visar att människor vill köpa sexhjälpmedel på apoteket. Herregud det är inga droger det handlar om. Allt för att förhöja njutningen! Jag är på, jag hyllar apoteket!!

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=749467

För min del är jag inte nöjd med "Andra chansen", jag tycker helt fel låtar gick vidare till Globen. Jag höll på Ola och Carola & Andreas, jag tror de har större chans internationellt, det är min åsikt!!!

VÄLKOMMEN HEM, Tina och Björte!!!!!!

Tre positiva saker idag:

1) en underbart skönt lördag
2) sovmorgon
3) röjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0