å vilken härlig dag.....

Sommaren är här och jag njuter till hundra procent. Jag blir lyckligare och lyckligare för var dag som solen skiner. En underbar dag med mina grannar på gården. Sol, pepsi, pizza, chips och dip. Vad mer kan man begära?

positivt idag: en härlig morgon ;.-)

alla härliga ungar på gården
Pepsi max är enormt gott en sån här dag
tack Lottis för ditt fina sms, love you to!!
Marianne min vän, du finns alltid i mitt hjärta
mina goda och underbara grannar, jag är priviligerad
många härliga skratt

Kommentarer
Postat av: Sonia

Varför kan inte jag ha sådana trevlig grannar? Efter 3½ år i min lägenhet är det fortfarande vissa av grannarna som jag aldrig ens har sett. skrattar

2008-06-01 @ 00:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0