bra flickor kommer till himmelen, dåliga flickor kommer hur långt som helst....

Rädda män är ett intressant fenomen. Återigen så kommer det upp på tapeten: JAG VILL INTE GIFTA MIG EFTER EN DEJT!!  Under min alla år har jag stött på fenomenet. Jag kan undra varför? Vad bottnar rädsla i egentligen? Utan att vara alldeles för krass så tror jag att de ligger i dem inte i mig. Jag är inte ett dugg farlig men däremot väldigt väldigt självständig (som om det vore något nytt). Kort och gott, ger man sig in i leken får man leken tåla!

Positivt idag: färgat håret med hjälp av "mamma Maria", ett hastigt och lustigt möte, samtal med Tina i Falun

Negativt idag: brist på kommunikation, polarvindar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0