ibland är det lugna gatan och ibland smäller det bara till... jag föredrar det senare....

Vi människor behöver stanna upp ibland och tänka. Människor runt omkring mig går igenom olika saker, vissa ska separera, skiljas, bli arbetslösa, få ny arbetsuppgifter, bråk med ex med mera med mera. Listan kan göras så lång. Idag har jag hälsat på en god vän på lasarettet, hon är 30 år och hon har en tumör i bäckenet, det har även spridit sig till ländryggen. Jag och ni som läser detta tycker vi ska tänka till och värdera våra liv. Vad klagar vi för? Vi kan påverka hur vi tänker! Jag är trött på att klaga och jag är trött på människor som klagar runt omkring mig. Lite stökigt hemma, lite trötthet, dåligt med pengar, lite övervikt vad är det egentligen och klaga på? Jag tänker på dig Sonia och allt du får stå ut med, du har kräkts i nio dagar och haft migrän, ingen känsel i höger fot. Som jag skrivit tidigare så önskar jag att GUD agerar NU!!!

Positivt idag:
ett MYCKET trevligt telefonsamtal
ett annat MYCKET trevligt telefonsamtal
"anställningsintervju på fredag"
Grey`s
trevlig lunch

men Anna Ö, jag kan inte hjälpa det. NEGATIVT IDAG: vädret...... hade varit fint med bävernylonoverall och näbbkängor

Kommentarer
Postat av: V

Jag tänker på Sonia idag.



Kram

2008-05-16 @ 09:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0